-4:de advent!


Den här helgen har varit helt underbar. Började med Julbord med jobbet, det var riktigt trevligt. Sen efter det åkte jag och bästa och grattade Anna. I Lördags var jag och Oskar och julshoppade, jag fick en fin julklänning från bästa Vero Moda, fick även träffa Veronica, hon får en alltid att bli så glad, trots det trååkiga vädret! :) Vi mötte upp mamma, åt mat. Sen på eftermiddagen åkte jag och Emely hem till moster och bakade pepparkakor! Sen gick vi på bio, Jag, O, Emely och Simon.

Idag har jag och Big'O julstädat, ätit julmat och myst. Härlig 4:de advent! Nu sitter jag i soffan och dricker en stor kopp te, och bara njuter av kvällen! Bästa helgen på länge! :)

Kommentarer
Postat av: Verran

Du är ju bara föööör söjt :)

2011-12-18 @ 18:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0