-Jag sprang naken bort mot solen.

God kväll!

I Lördags fick vi (Jag och Oskar) en skit god middag hos Eric! Något brasiljanskt kött och potatiskgratäng! Det var himmelskt!! Till förrätt och efterrätt fick jag chokladtomtar!! Vid halv tio, tio åkte jag och hämtade Jolinis, som hade haft släkt middag med sin familj, och vi fixade oss snabbt hos Eric!

Emely kom och hämtade oss strax efter och vi började lyssna på musik, sjunga, och dricka nån cider. Vi hade riktigt trevligt, med alla. Lite deeptalk emellan sångtexterna vart det också!! Sen drog vi ner till Hamnplan! Det första som hände när vi kom in var att Jolin blev taskigt påhoppad. Vilket jag tyckte var riktigt onödigt. Men vi (alla som åkt ner tillsammans) gick in och kastade händelsen åt sidan och dansade som aldrig förr och hade skit kul! Jaa... iaf den första kvarten.. Sen bröt, mer eller mindre, helvetet ut. Det är tydligen viktigt för en del att älta, snacka skit och hitta på. Tydligen räcker det inte att stå och skrika tio minuter utan man måste förstöra en hel kväll för andra..

Söndag morgon följde jag med Emely till hennes jobb för att hjälpa henne. Sen åkte vi hem till mig och rensade kläder! Fy vad härligt det är att kasta bort all gammal skit! Nu får det plats med lite nytt! Jag och Oskar tvättade även alla våra kläder så nu är våra garderober härliga och frächa! :)

Idag har jag jobbat och nu är jag helt slut! I morgon slutar jag tidigt och på onsdag är jag ledig! Jag ska bara njuuuuta! :)

Och jag har börjat lyssna på Teddan igen! Vilken härlig VÅR känsla man får i kroppen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0